Affiliate partner
Spojte prostřednictvím internetu produkt se zákazníkem a získejte finanční odměnu!
Affiliate (provizní/partnerský) marketing je pohodlný způsob, jak si na internetu vydělat skutečné peníze. Jako takzvaný Partner propagujete produkty našich inzerentů a v případě splnění předem domluveného cíle (vyplněný formulář, objednávka, registrace do hry...) získáváte provizi. Díky důmyslnému systému, na kterém eSpolupráce funguje, je možné toto provázání stránek sledovat a vyhodnocovat. Partnerem může být každý, kdo je nebo plánuje být majitelem či provozovatelem webových stránek, účtů na sociálních sítích, blogů, emailové databáze či jiného online kanálu.
Jak funguje partner v eSpolupráci?
- Partner propaguje produkt na webu
- Zákazník kliká na speciální sledovací odkaz
- A dokončuje požadovanou akci
- Na účet partnera vyplácíme provizi
Aktuální nabídka kampaní bez nutnosti registrace
NahlédnoutVydělejte na internetu skutečné peníze!
Registrace zdarma!Co získám registrací v eSpolupráci?
- Pravidelně a včas vyplácíme nadstandardní provize
- V každé kampani naleznete řadu reklamních prvků, ze kterých si můžete vybrat - bannery, emailové šablony, formuláře apod.
- Nabízíme přehledný systém statistik - vždy vidíte jak si s propagací vedete
- Ušetříme Vás jednání s inzerenty - všechny kampaně v naší síti jsou pečlivě vybírány a mají jasně stanovené provizní podmínky
- Máme kvalitní podporu - pomáháme - můžete se na nás obrátit s čímkoliv
- Vždy přinášíme něco navíc - na našich partnerech nám záleží, i proto se udržujeme v kondici a o své dovednosti se rádi dělíme
Takhle jednoduché je stát se naším partnerem
- Partner se zdarma zaregistruje v naší affiliate síti
- Vygeneruje si připravené reklamní prvky, které obsahují sledovací odkaz
- Umístí je na své stránky a sleduje načítání provizí
Zaregistrujte se zdarma ještě dnes!
Stát se partnerem10 způsobů, jak zvýšit prodej v internetovém obchodě
S rychlým růstem počtu internetových obchodů se zvyšuje i počet potenciálních zákazníků. Tito zákazníci se naučili správně nakupovat – porovnávají ceny, čtou recenze, komunikují se zaměstnanci internetového obchodu a věnují pozornost designu stránek. A teprve potom nakupují. Podnikatelé se mylně domnívají, že tržby rostou pouze prostřednictvím nové zákaznické základny. Málokdy však přemýšlejí o designu stránek, produktových kartách a dalších faktorech.
VíceJak motivovat své zaměstnance k maximálnímu výkonu
Podle mnoha studií dokáže efektivně pracovat pouze 10 % zaměstnanců, a to bez ohledu na podmínky a atmosféru ve firmě. Většina ostatních zaměstnanců potřebuje dodatečné stimuly k udržení produktivity.
Více