A naši Chytrou půjčku už znáte?
Přidáno 19.11.2022Co říkáte na kampaň, díky které máte mnohem větší šanci na monetizaci svého trafficu? Na kampaň, u které si jednoduše vygenerujete iframe formulář, nasadíte na své webové stránky a nemáte už žádné starosti s hlídáním změn úrokových sazeb a jiných informací? Představujeme další kampaň eSpolupráce.cz zvanou Chytrá půjčka neboli Multipůjčka.
Výhody Chytré půjčky a jak to vlastně celé funguje
Hned v úvodu jsme již nalouskli, v čem spočívá největší výhoda Chytré půjčky, vše si ještě vysvětlíme detailněji. Tato kampaň funguje jako tzn. agregátor, tedy pokud zájemce o půjčku vyplní formulář, lead je následně rozposlán mezi maximální počet poskytovatelů. Poskytovatelé však musí vyhovovat zadaným parametrům půjčky. V praxi to celé znamená, že z jednoho kontaktu může být vytvořeno i například 20 pending konverzí.
A teď pozor! Samozřejmě nemůžete počítat s tím, že všechny vytvořené konverze vám budou schváleny. Pravděpodobně bude nakonec zmonetizovaný pouze jeden lead. Zřídkakdy se stává, že zájemce o půjčku využije více, jak jednu nabídku. Vše funguje na principu „rychlejší vyhrává“ – poskytovatelé dostaly informaci o leadu, na který jejich call centrum zavolá. A kdo zavolá dříve, má větší šanci zasaleovat zákazníka, ať si půjčku sjedná právě u nich.
Orientačně se v iframe formuláři vyskytují nižší desítky poskytovatelů a to jak z bankovních, tak i nebankovních společností. Zamítání pending konverzí probíhá vždy automaticky po 45 dnech. V případě, že se ve vašem učtu eSpolupráce.cz nachází pending konverze z Chytré půjčky více jak 2 - 3 týdny, s velkou pravděpodobností si klient vybral jiného poskytovatele nebo nesjednal půjčku vůbec. Nepsané pravidlo říká, že tyto konverze budou nakonec s velkou pravděpodobností zamítnuty. U schválené provize se objeví částka, tedy vaše provize.
Provizní modely
Chytrá půjčka je rozdělena do následujících 4 kampaní s provizními modely:
1) Chytrá půjčka / Dlouhodobé půjčky CPA – provize 65 % z příjmu za schválenou půjčku
2) Chytrá půjčka / Půjčky před výplatou CPA – provize 65 % z příjmu za schválenou půjčku
3) Chytrá půjčka / Dlouhodobé půjčky CPL – provize 70 Kč za lead
4) Chytrá půjčka / Půjčky před výplatou CPL – provize 100 Kč za lead
Z hlediska výhodnosti doporučujeme spíše CPA kampaně, a v nich zejména nový sjednocený formulář. Výhoda sjednoceného formuláře je zejména v tom, že kombinuje poskytovatele jak krátkodobých půjček, tak dlouhodobých půjček. Klient vyplní parametry půjčky a následně se až na druhém kroku formuláře upřesní, zda bude mít zájem o krátkodobou nebo dlouhodobou půjčku.
Jak začít propagovat
Vyhledejte si kampaň mezi nabídkami eSpolupráce.cz a rozklikněte si ji. Pokud si nejste zcela jisti, jak se orientovat ve svém účtu, přečtěte si článek o používání účtu eSpolupráce.cz.
K propagaci máte na výběr hned z několika Landing Pages. Nejvíce používaný je již zmíňený Iframe formulář – Nový – sjednocený. Dále si na dolní části stránky v Creatives navolte stejně pojmenovaný formulář a klikněte Get Code. Vygenerovaný kód si jednoduše dosaďte do svých propagací.
A na závěr článku pro vás máme malé inside info…
Náš tým aktuálně pracuje na nové verzi Chytré půjčky, jejíž výhodou je, že žadatel o půjčku uvidí, kam se leady rozesílají (na jaké poskytovatele) a případně si bude moci upravit výběr dle vlastních preferencí. V nové Chytré půjčce bude nastaven cross-sell na další produkty dle výsledku žádosti.
Pokud budete mít k propagaci dotazy nebo budete potřebovat s čímkoliv pomoci, neváhejte se na nás obrátit na e-mailové adrese podpora.espoluprace@srovnejto.cz .
Autorkou článku je Michala Říhová, affiliate manager ve společnosti Srovnejto.cz.