Změna zobrazení inzerátů AdWords

Přidáno 03.03.2016

Proč Google ruší pravý sloupec v Adwords a co to znamená pro SEO?

Lukáš Palkovič z online marketingové agentury eVisions informuje o důležité změně, která proběhla ve vyhledávači Google.

"Ve výsledcích vyhledávání se přestane zobrazovat pravý sloupec reklam. Místo toho se bude nad výsledky přirozeného vyhledávání zobrazovat až 4 reklamní inzeráty (AdWords) místo současných max. 3. Až pod nimi budou začínat výsledky přirozeného vyhledávání. Počet skutečně zobrazených inzerátů bude záviset především na míře konkurenčnosti vyhledávacího dotazu - u vysoce konkurenčních oborů to budou 3-4 inzeráty, u slov s menší reklamní konkurencí půjde, stejně jako v současnosti, o 0-3 inzeráty.

V každém případě se jedná o zásadní krok ze strany Googlu, který může ovlivnit návštěvnost webu, a to jak co se týče přirozeného vyhledávání, tak návštěv z reklamních kampaní. Je to potřebné zohlednit při vyhodnocování výsledků PPC (může se snížit počet zobrazení, kliků, zvýšit cena prokliku)."

Na toto téma v eVisions vznikl článek, který řeší změnu z pohledu SEO: http://www.evisions.cz/2016-02-25-proc-google-rusi-pravy-sloupec-v-adwords-a-co-to-znamena-pro-seo

Zpět

Soutěž s Coolcredit.cz - vyhlášení vítězů

Soutěž s Coolcredit.cz.cz je u konce a zná své výherce. Podívejte se, kdo vyhrál finanční odměny! Připomínáme, že po celou dobu soutěže byla navýšená provize na 1 925 Kč, která se díky dosažení skvělých výsledků prodlužuje i nadále.

Více

Soutěž s Coolcredit.cz - průběžné výsledky

Přinášíme vám průběžné výsledky soutěže s Coolcredit.cz. Podívejte se, jak si stojíte oproti konkurenci!

Více